Taas "pomo" oli ihan turhan aikaisin hereillä. En minä viitsi niin aikaisin nousta. Juokoon aamukahvinsa rauhassa ja tehköön ihan mitä vain. Minä nukun, kun on nukkumisaika.

Jossain vaiheessa oli kuitenkin pakko lähteä ulos. Tänään me sitten juostiin. "Pomolla" lienee taas jokin kuntokuuri meneillään, kun halusi heti aamusta hikoilla. Käytiin koirapuistossakin, jossa oli yksi vähän rasittava pentukoira. En minä hirveän innostunut ollut leikkiseen, mutta olisin voinut olla pitempäänkin. Lähdin kuitenkin kotiin, kun "pomo" kerran halusi.

Kotona syötiin aamupala. Minä menin nukkumaan ja "pomo" lähti johonkin shoppailemaan. Itikseen varmaan. Olikin siellä kauan ja tultuaankin käytti minua vain pikalenkillä. Onneksi palasi suht pian. Haisi uimahallille. Mentiin ihan hyvälle lenkille sentään. Lenkin jälkeen syötiin ja juotiin. Minä menin nukkumaan. "Pomo" jäi taas kukkumaan.