Palstalle tietenkin mentiin, kun oli kaunis, aurinkoinen päivä. Tulppaanitkin olivat sitten eilisen auenneet täysin.

Pientä liikehdintää oli naapuritonteillakin havaittavissa.

 

mutta ei mitään niin mielenkiintoista, että sitä olisi pitempään jaksanut seurata,

Minä rentouduin, kun "pomo" perkasi jälleen vadelmakasvustoaan.

"Pomo" siirtyi kukkapenkkien esiinkaivamiseen ja minä vaihdoin asentoa.

Kun vuorossa oli ruohosipulin uudistaminen, siirryin parempaan paikkaan.

Marjapensaiden ympäristössäkin olisi kitkettävää, mutta "pomo" väsyi

 

ja siirtyi sisälle kotipuuhiin eli tiskaamaan. Minä vähän lepäsin.

Minun levätessä "pomo" kävi Ennin kanssa ponistelemassa.

Kun "pomo" kotiutui, mentiin taas töihin plantaasille. "Pomo" istutti perunoita ja minä pidin vahtia.

Kotimatkalla käväistiin kalliolla

ja nähtiin myös tällainen kivikarhu.

Kun palattiin kotiin, "pomo" rupesi taas tekemään kotitöitä ja minä vähän lepäsin.