Jostain syystä roskapostaajat hyökkäilevät tänne nykyisin jatkuvasti. Ihmeellistä, kun aiemmin niitä ei ollut ollenkaan. Eihän niistä sinänsä ole haittaa, kun vain muistaa sen ja toimii niin, että pääsee poistelemaan.

Aamu oli kostea ja tuulinenkin, mutta raikas hengittää. Ajoissa oltiin liikkeellä, kun "pomo" siirtyi llalla ajoissa nukkumaan. Mutta meni se silti taas bussilla. väitti, että juoksun takia on raihnainen. sehän ei tietenkään pidä paikkaansa. "Pomo" on vain taas kerran menettänyt otteen elämästä.

Onneksi minä pidän huolen siitä, ettei se pääse kokonaan laiskistumaan. Mitähän siitäkin tulisi, jos minä en veisi sitä säännöllisesti ulos säässä kuin säässä. mutta minä olen vastuuntuntoinen ja ymmärrän, että "pomo" tarvitsee liikuntaa.

"Pomolla" on täällä verhokankaita, joita sen pitäisi ommella, joten se tuli ihan ajoissa kotiin. Kun tultiin ulos, vähän epäillen katseli  tätä hökötystä. "Pomo" vei minut sitten katsomaan, että se on vaaraton. Höh, tiesinhän minä sen! Merkkasinkin sen omkseni.

Illalla ilma kirkastui ja aurinkokin rupesi paistamaan, mutta minä vietin aikaa katsellen, kun "pomo" silppusi kankaita. Käytiin me lenkillä ja "pomo" kävi pilateksessa. Mutta sisäelämää lähinnä ja taas ajoissa nukkumaan.