"Pomo" heräsi hillittömän aikaisin ja alkoi heti mansikkahillon keittoon. Minä sain nukkua pitempään, mutta ihan ajoissa silti oltiin aamulenkillä.

Otettiin viimeiset lumikuvat tähän palaan, sillä ennen puolta päivää alkoi sataa vettä. Se häivytti hetkessä kaiken lumentapaisen.

Oli taas tosi kauniita värejä taivaalla

ja niistä sitten tietenkin otettiin kuvia.

Ihmiset usein ihmettelee, kun "pomo" komentaa minut poseeraamaan paikallaan, mutta minulle se on aika sama. Useimmiten olen kyllä selin kuvissa, mutta samapa se kait on.

"Pomo" puuhasteli kovasti ruokien ja siivouksien kanssa, joten en ihmetellyt, kun Jawa toi perheensä meille. Sitä vähän ihmettelin, kun se heti alkoi omia minun luun pätkiä.

Mutta sitten se sai paketin, kuulemma joululahjan.

Tarkkailin, tuleeko siitä mitään. Sai Jawa pakettinsa auki.

Minä en pakettia saanut, vaan jouduin tyytymään paperien repimiseen.

Mutta sain sitten samanlaisen aktivointinyssykän kuin Jawa.

Jawa yritti omia minun oman nyssäkän

Mutta minä kellistin koko koiran.

Kun otin purukengän käsittelyyn, tein Jawalle selväksi, että se on minun.

Jawa siirtyikin leikkimään Lahjalla ja arvatkaa vain oliko se innoissaan, kun sai lehmän vinkumaan.

Minikin toi perheensä meille, joten seuraa riitti.

Ennin kanssa sitten lähinnä leikin.

Ja väsynyt olin.