Siirryttiin kesäaikaan ja kaunis talvimaisema oli vastassa aamulla, kun ulos mentiin.

Ihan kunnon kerroksen oli ehtinyt yön aikana sataa.

Mukavahan siinä oli juosta vaikka se upottikin ihan kunnolla.

Riehaannuin lumesta niin, että sisälläkin juoksin vain ympyrää. Enni antoi minulle oman lelun, kun kyllästyi riehumiseeni.

Ihan vahingossa  lelu putosi puulaatikkon

ja ihan vahingossa  puulaatikko kaatui ja roskia levisi lattialle. Minun oli ihan pakko yrittää siivota, mutta ei siitäkään tykätty. Ei kuulemma saisi syödä kaikkea. Enhän minä muuten osaa siivota. Ei noille ihmisille mikään kelpaa.

Mentiin sitten lumihommiin ulos. Minä ja Mini juostiin ja haukuttiin. Mini kaivoikin. "Pomo" heitteli minulle lumipalloja ja oli ällistynyt, kun toin niitä takaisin. Kyllä minä löydän lumipallot lumesta.

Enni ja "pomo" rakentelivat taas lumiukkoja. Siinä on kuulemma Ennin äiti, Enni ja Ennin isä, sekä Mini, minä ja "pomo".

 

Tässä on nyt Mini ja minä lumesta tehtyinä ja vertailun vuoksi minä minuna. Ei taida olla kovin suuri yhdennäköisyys. Mini on tuossa minun vieressä. Kaikille kävi kyllä päivän mittaan vähän huonosti, kun ilma lämpeni.

Enni ja "pomo" kävivät vielä ponitallilla, jossa Enni ratsastaa sunnuntaisin. Ja sitten ne menivät vielä saunaan

Minä nukuin,