Aamullahan satoi vettä ja tuuli. Minua se ei haitannut, mutta "pomo" näytti kärsivältä. Sellainen hienohelmahan se on, että meni sitten bussilla töihin vaikka olisi ihan hyvin voinut kävellä. Kuvitteleekohan se olevansa jotain sulavaa ainesta?

"Pomo" oli napsinut päivällä maisemakuvia, joiden muka pitäisi todistaa, että sää oli kyllin synkkä bussimatkailuun.

Ei tuo nyt minusta niin synkältä näytä mutta joidenkin on aina päästävä leikkimään marttyyria. Kun ei voi kävellä sateessa, niin ei voi. on se outoa joo-o

Tehtiin me sitten pitkä lenkki pienessä tihkusateessa ja "pomokin" lopulta myönsi, että olihan se mukavaa.

Lenkin jälkeen tein vähän sisustushommia, kun ei meillä ole aikoihin siivottu.

Onneksi minulla on näistä kotitöistä kokemusta, sillä järjestely vaatii paljon sekä ajattelulta että hampailta.

Välillä joutuu jopa tunkeutumaan asoiden ytimeen.

Eikä "pomo" tietenkään malttanut olla sotkeutumatta selvään asiaan. Kuuntelin kyllä kohteliaasti vaikka olin aika ällistynyt "pomon" mielipiteistä. ei se reppana mitään tiedä sisustamisesta. Mutta minä olen kiltti koira ja yritän ymmärtää niitäkin, jotka eivät ole niin fiksuja kuin minä.