Kävin vanhassa blogissa vähän nuuskimassa ja sekin toimisi nyt. Mutta ei me menneeseen palata, eikä mihinkään "pomon" höpinöihin. Nyt on minun aika sanoa totuus kaikesta.

Ja totuus on, että heinä on hyvää!

Aamulla herättiin varhain, tehtiin lenkit, syötiin ja "pomo" lähti töihin. Ja kyllä se siellä sitten viipyikin. Mutta ei se pelkästään töissä ollut. Trimmaajalla oli taas käynyt. No, on se ihan oknnäköinen, vaikken minä niin ymmärrä tuota trimmausta. Käyttäisi senkin ajan minun harjaamiseen. Iho kutisee ja karvaa irtoaa, mutta itse on vain kaikki hoidettava. Onneksi ruokaa riittää ja Jawa on tukena.

Välillä se tuki tosin on aika kaukana

mutta välillä ihan liki. Minulla on tässä sellainen Väinämöisen palttoonnappileipä suussa. Jawa söi jo omansa ... ja toisenkin ... ja vielä pari. Mutta lisää se haluaa niin pitkään kun minulla on jotain. Kun leivät oli sitten syöty, käytiin tutkailemassa ulkomaailmaa.

Me tykätään istuskella laskevan auringon kajossa

se nimittäin pukee meitä molempia.

"Pomo" taas tykkää kuvailla niitä laskuja

joten me ollaan kaikki tyytyväisiä.