Aamulla herättiin taas neljän jälkeen ja käytiin lenkillä, kun minä olin niin levoton. Ihan normaali lenkki se oli lukuunottamatta sitä, että aika pimeää oli. Lenkin jälkeen mentiin nukkumaan. " Pomo" ei kauan nukkunut, mutta minä jatkoin päivälenkkiin asti.

Silloin olikin kaunis auringonpaiste, mutta ei mitenkään hirveän lämmin. Mutta kyllä se kesä tulee. Eilen jo nähtiin räkättirastaita. Keväällä niitäkin on kiva nähdä.

Pitihän sitä kuitenkin talvenrippeistä nautiskella

sillä lumikaistaleet kaventuvat koko ajan.

Tiukasti pysyin narussa, sillä muitakin oli liikkeellä paljon, eikä minun kuulostani aina voi olla varma.

Kaunis päivä oli, mutta lähinnä sisällä se meni. "Pomo" jatkoi kirjojensa järjestelyä ja kankaiden levittelyä. Lenkit toki hoidettiin

ja minä nautiskelin.

Miten niin ihmeellistä? Nahkaa kutittaa, kun karva vaihtuu. Kyllä "pomo" sitä harjaa ja saa hilsettäkin irti, mutta lumihieronta on nautinnollista. Aion harrastaa sitä niin pitkään, kun lunta vain löytyy.

Kiltisti "pomo" kyllä vie minut näille lumisillekin alueille.

Mitä nyt? En minä ole siras vaikka olenkin vähän vaisu. Täällä kotona vain on niin outoa, kun jopa minun oma patja on kadonnut johonkin. Onko sitä pakko hoitaa noin perusteellisesti noita siivoustöitä.

Voin minä sinun mieliksesi vähän riehuakin, jos siitä tulee sinulle parempi olo. Mutta voisit palauttaa kalustuksen paikoilleen mahdollisimman pian. Jos saa pyytää.