Minä olin tänään metsästämässä.

Hurja alkukantainen peto käy armotta saaliinsa kimppuun.

Taisi mennä täydestä. Heinää minä tuossa edellisessä kuvassa söin.

Mutta toki pidin samalla silmällä ympäristöä.

Ja eikös vain heinän pureskelu keskeytyny, kun pusikossa alkoi näkyä liikettä.

Se on leijona. Ihan taatusti on leijona!

Tuolla se pakenee eteenpäin.

Äkkiä nappaan hännästä kiinni. Nyt! Leijonaa metsästän. Tahdon saada suuren.

Yrittääkö se roikale tunkeutua johonkin koloon. Raukkamaista.

Leijona taisi päästä livahtamaan karkuun, kun "pomo" tuossa narun toisessa määssä sähläsi.

Juu-u! Kyllä se sinne katosi. Ihme leijona.

"Pomohan" ei uskonut, että se oli leijona. Myyrää epäili. Käärmettä pelkäsi. Minähän sen näin, eikä "pomo". Mitä se oikein sekoilee myyrineen. Minä tiedän, että se oli leijona. Olen leijonanmetsästäjä.