Kotoilu tuntuu olevan joku muotiharrastus. Minä en ole ihan varma, mitä se tarkoittaa, mutta yritin kuitenkin illalla.

Pelataan, pelataan!

Mutta ei se oikein ottanut tulta. Taitaa se kotoilu tarkoittaa ihan vain laiskottelua, vaikka "pomo" väitti, että häntä huimaa ja hän ei jaksa. Joopa, joo. Jokainen kotoilee tavallaan.

Ennen tätä kotoilua oli tietenkin ihan normaali päivä. Minä menin aamulla Minin seuraksi ja "pomo" meni töihin. Oli käynyt päivällä tutkituttamassa päänsä, mutta ei sieltä kuulemma mitään tärähdystä ollut löytynyt. Minusta se kyllä on yleensä aina vähän tärähtänyt, mutta ehkä se lääkäri oli yrittänyt löytää jotain uusia tärähdyksiä. Töiden jälkeen kävi sitten Ennin isän kanssa hakemassa Ennin tarhasta ja tulivat  Minin ja minun luo.

Mini tuli minun kanssa meille ja me kotoiltiin makkarissa

ja olkkarissa.

Pelien aika oli vasta, kun Mini oli lähtenyt kotiinsa taas. Ja kun siitä pelistä ei tullut mitään, minä sitten vain kotoilin eli makasin maha pystyssä patjallani.